Wednesday, February 13, 2013

Platonic LOVE

''तिमीसंग छुट्टिएपछिका दिन

कसरी बिते नसोध

मैले आफ्ना सबै पूर्वप्रेमिकाहरु लाई

... सम्झिए अनि आफूलाई नियालेँ
 

तर
ऐनाको प्रतिबिम्ब तिमी झल्कियौ
म, मेरो अस्तित्व र म मा देखिने परिवर्तन
मात्र तिम्रो थियो!
म तिम्रो प्रेमको अझ धेरै पुजारी भए
भक्त र साधक,
तिम्रै तपस्यामा लिन!
आँखा चिम्लेर आफुलाई तिमीप्रति
पूर्ण समर्पित गरेपछि,
जब यथार्थमा टेकेँ
तिमी सुन्दर तलाउको कमल बन्यौ
र म एक नदीको माझी!
अनि
त्यहां मिलनको कुनै तृष्णा थिएन!
फेरी
म हर्षले गद्गदिन्छु
म तिम्रो सिउँदो भर्दिन
किनकी
म त्यो प्रेमी हैन
जसले संसारमा
एकै सैय्यामा लोटेको र
निदाएको यौवन मस्तिष्कको
तृष्णा बाँडेको हुन्छ!
र पनि
तिमी युगौयुग मेरो मनमा राज गरेकी हुन्छौ
मेरो मन्दीरको देवी बनेर,
आस्थाको धरोहर र मेरो जिउने आधार बनेर''

म्यासेज बक्समा यति पढेपछि,
गम्भिरताको साथ उनले डिलिट बटन थिचिन!
रसिलो आँखा चिम्लमएर, हल्का मुस्कुराहट
मा, 

अबरुध्द शुस्त स्वरले
बोलिन्-

''पागल कबि''

No comments:

Post a Comment